شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

طبقه بندی موضوعی

آغاز ثبت نام کارگاه آموزشی تولید فایل صوتی

امید بابایی | دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ
  • کدخبر: 3280
  • تاریخ انتشار خبر: ۵:۲۲ ب.ظ - پنج شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
  • چاپ خبر

photo_2016-03-10_16-23-36

جیبوتی کجایی!

انگیزه‌ی اصلی ما از برگزاری این سری کارگاه‌های آموزشی، ارتقای سطح کیفی مهارت‌های رسانه‌ای بسیجیان عزیز و جوانان مومن و انقلابی است تا در فضای رسانه‌ای حضوری موثر داشته باشند.

به گزارش کاشان اول  ثبت نام در کارگاه آموزشی تولید و ویرایش فایل‌های صوتی (Padcast) با همت شرکت رسانه‌ای رویش و همکاری سازمان بسیج رسانه و بسیج دانش‌ آموزی آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

این کارگاه آموزشی روز جمعه ۲۸ اسفند در محل فرهنگسرای مهر، از ۸ صبح تا بعدازظهر برگزار می‌شود. به همین مناسبت خبرنگار کاشان اول با مسئول آموزش شرکت رسانه‌ای رویش، آقای سعید رجب‌زاده طلبه و فعال فرهنگی، در این رابطه ملاقاتی داشته و یک گفتگوی کوتاه ترتیب داده است.

– کاشان اول: با عرض سلام خدمت آقای رجب زاده، لطفاً در رابطه با انگیزه‌ی برگزاری این کارگاه برای مخاطبین کاشان اول، بیشتر توضیح دهید.

– به لطف و یاری خدا این دومین کارگاه آموزشی تولید فایل‌های صوتی است که برگزار می‌شود، منتها در سطحی وسیع‌تر، چرا که دوره‌ی اول فقط در سطح پایگاه مقاومت بسیج حضرت مسلم (ع) برگزار شد.

انگیزه‌ی اصلی ما از برگزاری این سری کارگاه‌های آموزشی، ارتقای سطح کیفی مهارت‌های رسانه‌ای بسیجیان عزیز و جوانان مومن و انقلابی است تا در فضای رسانه‌ای حضوری موثر داشته باشند. همان‌طور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، اهمیت فضای مجازی به اندازه‌ی اهمیت انقلاب اسلامی است و ما نبایستی مواجهه با آن را دست کم بگیریم.

– کاشان اول: مدرس این کارگاه چه کسی است؟ لطفاً در رابطه با ایشان کمی بیشتر توضیح دهید.

– آقای حسین عباسی فر، دانشجوی رشته‌ی رسانه و هنر، به عنوان مدرس از قم دعوت شده‌اند. خود ایشان در این زمینه دارای تجربه و مهارت کافی بوده و کار پربازدید «جیبوتی کجایی!» که به عنوان، نام این کارگاه آموزشی انتخاب شده، توسط مجموعه‌ی ایشان تولید شده است.

– کاشان اول: آیا ارگان‌ها، نهاد‌های مربوطه و مسئولین در رابطه با برگزاری این کارگاه‌ها، همکاری لازم را انجام می‌دهند؟

– به طور کلی باید عرض کنم که متأسفانه مسئولین فرهنگی ما آنگونه که باید حساسیت و اهمیت کارهای رسانه‌ای را درک نکرده و سواد لازم رسانه‌ای را ندارند اما با این حال از مساعدت‌های آنان سپاسگزاریم.

  • امید بابایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی