شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

درباب احکام انتخابات در مجاز چرا سکوت شده؟

امید بابایی | يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ق.ظ

سخنگوی شورای نگهبان:

قانون نسبت به احکام تبلیغات در فضای مجازی متأسفانه ساکت است و ما امیدوار بودیم که قانون جامع انتخابات در مجلس مطرح شود و دولت در این باره اقدامی کند که به هر دلیلی این کار در فرصت‌های قبل از انتخابات انجام نشد.

وی افزود: ما نیاز داریم به این امر که تعریفی از انتخابات ارائه شود و قانون‌گذار بگوید که تبلیغات انتخاباتی یعنی چه و مؤلفه‌های آن را ذکر کند و ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها و مجازات‌هایی آن را نیز در نظر بگیرد.

  • امید بابایی

کتابچه الکترونیک انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم منتشر شد

امید بابایی | يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ق.ظ
از سوی پایگاه KHAMENEI.IR در ایام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری؛
هم‌زمان با ایام انتخابات دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR گزیده‌ای از مهم‌ترین بیانات و توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی انتخابات ریاست جمهوری را در قالب کتابچه‌ی الکترونیک منتشر نمود.
  • امید بابایی

اگه به من رای بدید…

امید بابایی | شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۳ ب.ظ
ه گزارش کاشان اول، مسئول کتابخانه عمومی الزهراء کاشان در گفتگو با کاشان اول، ضمن اعلان فراخوان مسابقه «اگه به من رای بدید…» گفت: این مسابقه با هدف دریافت پیشنهادات و انتقادات عموم مردم نسبت به عملکرد دولت و شوراها در کشور طراحی شده است.

محمد ستوده نیا افزود: شهروندان می‌تواند برنامه های خودشان را به‌ عنوان رییس‌جمهور کشور یا عضو منتخب شورای شهر برای شرکت در مسابقه بفرستند تا با نام خودشان منتشر شود.

وی با دعوت از همه هم‌وطنان ایرانی برای شرکت در این مسابقه خاطرنشان کرد: سطح خلاقیت و تنوع در برنامه‌های ارسالی برای کسب امتیاز بالاتر تعیین کننده است و در نهایت نیز جوایز ارزنده‌ای به صاحبان آثار برتر تعلق می‌گیرد.

ستوده‌نیا با بیان اینکه شرکت کنندگان برای انتخاب قالب آثار، محدودیتی ندارند، ابراز کرد: برای مثال با ضبط صدا و ارائه طرح به صورت صوتی، یا نگارش ایده‌ها یا عکاسی از یک موقعیت انتخاباتی یا در قالب فیلم و کلیپ موبایلی، امکان شرکت در مسابقه وجود دارد.

وی راه ارتباطی برای ارسال آثار را شناسه تلگرامی @bartar_96  معرفی و آخرین مهلت ارسال آثار را ۲۷ اردیبهشت عنوان کرد.

 

  • امید بابایی