شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

طبقه بندی موضوعی

۶۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

کلیپ ویژگی ها و منطق فضای مجازی

امید بابایی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ


ندای یک بسیجی
حجم: 9مگ

  • امید بابایی

همراه غیر ضروری برای کودک

امید بابایی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ

شما به عنوان والدین از طرف فرزند نوجوان تان تحت فشا.....

به نقل از "ندای یک بسیجی": شما به عنوان والدین از طرف فرزند نوجوان تان تحت فشار قرار گرفته اید که تلفن همراه برای وی تهیه کنید و این موضوع شما را بسیار نگران و سردرگم ساخته که...

مریم عطاریان

«فرزند شما در حالیکه سر و دستش همزمان با هم تکان می خورد، گوشه ای از اتاق نشسته و مشغول بازی با تلفن همراه است. هیاهوی مهمان ها، خنده های بلند بلند همسالان، شیرینی، میوه های پوست کنده و حتی سوالات هراز گاهی مهمان ها نسبی بر کلاس و مدرسه فرزندتان، اصلاً توجه او را جلب نمی کند. او همواره محو تلفن همراه خود است و هر چند در جمع حضور نیز یکی دارد اما حواسش جای دیگر است...

  • امید بابایی

پاورپوینت+شیرازی ها....

امید بابایی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۱۸ ب.ظ
پاورپوینت شیرازی ها

برگرفته شده از knjnews.blog.ir

لینک کمکی دانلود
  • امید بابایی

داعش ، دامن عاملان و حامیان اصلی آن را می گیرد...

امید بابایی | سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

آدرس غلطی که کاربران و رسانه های سعودی و عربی در انتساب داعش به ایران می دهند، چنان مشمئز کننده و خنده دار است که حتی به سختی افکار داخلی این کشورها را نیز قانع می کند. داعش یکی از اهداف اصلی خود را که برگرفته از اندیشه های وهابی و سلفی است مبارزه با ایران و قتل و کشتار شیعیان ایرانی می داند.

سران کشورهای غربی که به خطرات تروریسم آگاهی دارند، از اقدامات و فعالیت های عربستان، ترکیه و قطر در زمینه حمایت از داعش و گروه های مخالف مسلح در سوریه، حمایت می کردند و تنها زمانی از این حمایت های بی قید و شرط احساس خطر کردند که صدای انفجار بمب های تروریست ها در پاریس شنیده شد. تفکر تروریستی تکفیری و سلفی، حد و مرزی برای خود نمی شناسد و ممکن است دامن عاملان و حامیان اصلی آن را نیز بگیرد. 

ادامه

  • امید بابایی

خانواده سپری در مقابل شبکه‌های اجتماعی

امید بابایی | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۸ ق.ظ

به گزارش فرهنگ نیوز، مجید ابهری رفتارشناس و بنیانگذار آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: قبل از ورود هر فناوری به کشور باید بسترسازی مناسب فرهنگی و کاربردی آن ایجاد شود و متاسفانه این شبکه‌های اجتماعی از 6 سال قبل به جامعه ما سرازیر شدند بدون آنکه بسترسازی فکری و آموزشی برای آنها فراهم شود.  ایجاد ارتباط بین افراد و عرضه مناسب برای ارائه تولیدات فکری و فرهنگی امتیازات این شبکه‌ها هستند. 

  در کنار محاسن و امتیازات گسترش روابط کنترل نشدن،
  • امید بابایی

داعش و ماهواره ....

امید بابایی | يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

ماموریت شبکه "اهل بیت"! ماهواره با یهودیان است ...

ساختار گروه‌های تکفیری و از جمله داعش شامل دو بخش «سران» و «بدنه» است. فرمان و دستورالعمل‌ها به سران دیکته می‌شود و سپس از سوی آنان در بستر بینش وهابیت که آل‌سعود اصلی‌ترین نماد و اردوگاه آن است به «اسلام تکفیری»  ترجمه شده و به «بدنه» ابلاغ می‌شود.

بدنه را افراد عادی و عموما نادان و فاقد بینش اسلامی تشکیل می‌دهند که تحت نظر مفتی‌های وهابی آموزش می‌بینند و برخی از آنها به روش‌های ویژه که شرح آن فرصت دیگری می‌طلبد، شست‌وشوی مغزی داده شده و برای عملیات انتحاری آماده می‌شوند، با این توهم که بلافاصله پس از هلاکت به دیدار رسول‌خدا(ص) خواهند رفت!

در آموزش این طیف از نظرات و دیدگاه‌های چند گروه وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل، موسوم به «شیعه انگلیسی» استفاده فراوانی می‌شود.

مأموریت تعریف شده شیعه انگلیسی، اهانت و فحاشی به مقدسات اهل تسنن است که با بهره‌گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای صورت می‌پذیرد.

به عنوان مثال شبکه ماهواره‌ای موسوم به «اهل بیت»! از مرکز سان‌دیگو در کالیفرنیای آمریکا با اجرای یک طلبه به ظاهر شیعه افغانی روزانه 4 ساعت برنامه پخش می‌کند که پی در پی تکرار می‌شود.


مأموریت این شبکه که «شائول بخاش» یهودی ایرانی‌تبار از جمله گردانندگان پشت صحنه آن است، فحاشی به مقدسات اهل تسنن است.

این بخش از برنامه شبکه‌های مورد اشاره برای تکفیری‌هایی که تحت آموزش عملیات انتحاری هستند به نمایش گذارده می‌شود.

بدنه داعش از مراجعه به رسانه‌ها و کتاب‌هایی  که بیرون از دایره وهابیت هستند به شدت نهی می‌شوند و...

منبع

  • امید بابایی

دانلود یک مجموعه نرم افزارهای متنوع قرآنی

امید بابایی | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

دانلود ۱۰۰ نرم افزار قرآنی برتر اندروید

وبلاگ "حفظ و ترویج قرآن کریم" نوشت:
  • امید بابایی

نحلیلی بر شبکه بی بی سی فارسی؛

امید بابایی | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۲۱ ب.ظ
  • امید بابایی

جشنواره ملی " مدرسه عشق"- ارسال آثار تا 5 آبان 94

امید بابایی | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ب.ظ

اطلاعات بیشتر از رشته ها وجوایز و نحوه  ارسال آثار در

http://madreseheshgh.ir/

  • امید بابایی

با دوری از شبکه‌های‌ اجتماعی شاد شوید

امید بابایی | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ
تهران- ایرنا - مطالعات محققان دانمارکی نشان می دهد که استفاده نکردن از شبکه های اجتماعی، کلید شادی است.
به گزارش گرداب از ایرنا به نقل از رویترز، یک موسسه دانمارکی با بررسی هزار کاربر شبکه اجتماعی فیس بوک، تحقیقات جدیدی را در زمینه ارتباط شبکه های اجتماعی با شادی و احساس رضایت از زندگی انجام داده است. در این مطالعه از کاربران خواسته شد برمبنای عواملی مانند احساس شادی، احساس رضایت از زندگی، احساس نگرانی و غم و مواردی مشابه، به زندگی خود از یک تا 10 نمره دهند. 94 درصد کاربران ادعا کردند که حداقل روزی یک بار به فیس بوک سر می زنند. سپس از پنجاه درصد کاربران خواسته شد که برای یک هفته، وارد فیس بوک نشوند و از بقیه خواسته شد زندگی طبیعی خود را دنبال کنند. پس از یک هفته، میزان رضایتمندی کاربران مجددا توسط پرسشنامه ای مورد ارزیابی قرار گرفت. نتیجه نشان داد میزان شادی و رضایتمندی از زندگی در کاربرانی که به مدت یک هفته فیس بوک را کنار گذاشتند، به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافت و از میانگین 7.56 به 8.12 رسید. مدیر این پروژه معتقد است که فیس بوک و شبکه های اجتماعی دیگر، ذاتا بد نیستند، بلکه نحوه تاثیر آنان بر فرد و درک کاربران از زندگی مشکل ساز است. فیس بوک واقعیت زندگی و انسان ها را تحریف می کند؛ چراکه فرد همواره بر این تصور است که کاربران دیگر، واقعیت های زندگی خود را به نمایش می گذارند و آنچه در معرض نمایش قرار دارد، ظاهر سازی نیست. افراد به طور خودآگاه، موارد مثبت را، بدون درنظر گرفتن اینکه واقعیت است یا دروغ، به طور مغرضانه ای بزرگنمایی می کنند. بنابراین پس از ورود به یک شبکه اجتماعی، کاربر با یک دنیای رویایی دور از واقعیت در مورد دوستان و آشنایان مواجه می شود و به طور ناخودآگاه با زندگی واقعی خود مقایسه می کند. این امر علاوه بر احساس شکست و ناامیدی، سبب می شود که دست از تلاش بردارد و نداشته های خود را مدام در ذهن بپروراند. در این مطالعه آمده است که ذهن انسان به طور طبیعی تمایل دارد روی نداشته های خود و داشته های دیگران تمرکز کند و شبکه های اجتماعی این حس فطری را بیشتر تحریک می کنند. تحقیقات دیگری که در آمریکا در این زمینه صورت گرفته، این پژوهش را تایید می کند و کاهش شادی در افراد 30 سال به بالا را یکی از مهمترین اثرات شبکه های اجتماعی می داند.
منبع
  • امید بابایی