شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

طبقه بندی موضوعی
این ادعاها از سوی مراجع رسمی تایید نشده و حتی با فرض خطای یک فرد، کارنامه جامعه قرآنی و نظام مبتنی بر قرآن خدشه دار نمی شود!



متن شایعه

" افتضاح قاری بیت رهبری «سعید طوسی» ننگ جامعه قرآنی کشور ارتباط [...] با قاریان جوان "


پاسخ شایعه

1. در این مورد خبر یا مدرک موثق و معتبری در دست نیست و مبنای این شایعات، تنها یک برنامه تلوزیونی از شبکه صدای آمریکا است!
2. این شبکه دین ستیز و معاند با نقش آفرینی مجری معلوم الحال خود برنامه ای تهیه میکند که هر بار با بهانه ای به مقدسات و نظام اسلامی هجمه وارد می کند!
3. تصاویر منتسب به احکام دادگاه فاقد وجاهت و اصالت و غیر قابل استناد هستند! سعید طوسی با انتشار پیامی ضمن تکذیب ادعاها و مدارک منتشر شده، از پیگیری قضایی منتشر کنندگان آنها خبر داد!
4. مطالبه همگانی، رسیدگی قاطعانه و برخورد با هر خطایی از هر فردی می باشد؛ پس تا اتمام بررسی ها و صدور حکم دادگاه، بعنوان فصل الخطاب این پرونده، باید شکیبا بود.
5. عاملان طرح این شایعات، آشکارا قصد تخریب وجهه جامعه قرآنی و نظام مبتنی بر قرآن را دارند! حتی با فرض اثبات خطای یک فرد، کارنامه درخشان جامعه قرآنی و نیروهای انقلاب مخدوش نمی شود!
6. خداوند می فرماید "از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسؤولند"، پس به جای نشر پیامها باید منتظر روشن شدن زوایای مطلب و اعلام مراجع رسمی بمانیم.
"آیه ۳۶ سوره الإسراء"
7. انتشار این شایعات در صورت صحت، مصداق اشاعه فحشا و منکر و در غیر آن علاوه بر موارد یاد شده مصداق افترا و تهمت نیز می باشد که در هر دو حالت شرعا و قانونا خلاف و قابل پیگرد است!


حق جو و حق طلب باشیم
لینک مطلب جهت انتشار:
http://shayeaat.ir/post/705

  • امید بابایی

نظرات  (۱)

یا ایها الذین آمنوا اجتنبوا کثیرا من الظن
ان بعض الظن اثم
پاسخ:
ان الذین یحبون ان تشیع الفاحشه فی الذین آمنوا ...لهم عذاب الیم  فی الدنیا ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی