شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

شبکه های اجتماعی موبایلی...ماهواره...

همه چیز رسانه های نوظهور ......ماهواره

طبقه بندی موضوعی

گزارشی از همدستی همکاران ایرانی بی‌بی‌سی

امید بابایی | يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

حرکت آزاد مهره‌های بی‌بی‌سی در ایران، پشت پلک مسئولان
حرکت آزاد مهره‌های بی‌بی‌سی در ایران، پشت پلک مسئولان
همکاران بی‌بی‌سی بیش از ۲ سال است در سایه غفلت مسئولان اقدام به تولید سوژه‌های ارسالی از مقر این شبکه در لندن برای سیاه‌نمایی و تبلیغ علیه کشورمان می‌کنند و ورود خبرنگاران بخش انگلیسی آن زیاد تعجب‌آور نیست!


انتشار خبر اعطای مجوز به شبکه بی بی سی برای حضور یک هفته ای در ایران جهت ساخت مستندی پیرامون مذاکرات هسته ای از سوی سخنگوی وزارت ارشاد موجب حیرت اهالی رسانه در داخل کشور شد اما بررسی برنامه های پخش شده از بخش فارسی زبان این شبکه نشان می دهد که همکاران بی بی سی فارسی بیش از دو سال است که در سایه غفلت مسئولان اقدام به تولید سوژه های ارسالی از مقر این شبکه در لندن برای سیاه نمایی و تبلیغ علیه کشورمان می‌کنند و ورود خبرنگاران بخش انگلیسی آن زیاد تعجب آور نیست!

سابقه سیاه این رسانه انگلیسی در ماجرای فتنه 88 و حمایت از عناصر اغتشاش‌گر و هدایت آشوبگران در آن موجب شد تا مجوز حضور خبرنگاران این شبکه در داخل کشور لغو شود و بر همین اساس مسئولان کشور همکاری با این شبکه به دلیل تلاش برای "براندازی" را ممنوع کرده و اعلام کردند که در صورت همکاری با بی بی سی فارسی نسبت به برخورد با عوامل، اقدام خواهد شد.

وزارت اطلاعات در سال 1390 در اطلاعیه‌ای به طور رسمی نسبت به همکاری با شبکه بی بی سی هشدار داد و اعلام کرد: این ممنوعیت به علت پاسداری از منافع ملی ایران ایجاد شده است، قبلاً نیز بارها و بارها مستقیم و غیرمستقیم اعلام شده بود، چون اساسا بی بی سی یک رسانه نیست بلکه تشکیلاتی است که فقط پوشش آن رسانه‌ای است اما هویت آن بهایی - صهیونیستی و ماموریت‌های آن سیاسی - اطلاعاتی است.

ادامه درلینک


  • امید بابایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی